ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer

  • masa pelepasan:2024-04-22 20:25:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:463
  • Penerangan pantas:

    Zeist,ZeistPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidrau

Kandungan artikel
ZeistPlatform mengangkat garpu gunting trek mengatasi sendiri,

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

ZeistKesempatan persekitaran suhu rendah pada minyak hidraulik, lemak, dan diesel lif hidraulik. Sistem tarik dan lepas kaki angkat dan tindakan angkat, dan teleskop operasi berat semua dihantar oleh minyak hidraulik sebagai medium kerja. Viskositi minyak hidraulik adalah penting. Jika viskositi terlalu tinggi, tahan tegangan dalaman sistem meningkat, kehilangan tekanan meningkat, suhu minyak meningkat terlalu cepat, dan operasi tertinggal; Viskositi terlalu rendah, efisiensi volumetrik pompa rendah, prestasi rendah, dan resistensi sentuhan antara komponen meningkat. Viskositi minyak hidraulik berbeza dengan suhu kerja, jadi perhatian istimewa perlu diberikan bila memilih minyak hidraulik suhu rendah.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

NawabshahLif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

Semasa operasi tahap angkat ketiga,ZeistPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilang, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

Apabila memasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.


ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian



Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: " Cross operation method; ": Bersihkan ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusan

Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Kerja kerjaSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemeriksaan harian



Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Pengurusan industriApabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

Periksa tahap kemampuan teknologi produksi di antara pegawai kilang. Hanya syarikat dan syarikat yang mempunyai teknologi produksi kemampuan boleh menghasilkan produk yang boleh dipercayai. Pada hari ini, pembangunan berbagai jenis peralatan baru telah membuat usaha positif untuk pembangunan perusahaan. Oleh sebab keperluan berbeza dari berbagai industri terdapat piawai baru untuk penggunaan platform angkat. Pada hari ini, penggunaan peralatan angkat lebih umum dalam pembangunan dan pembangunan banyak perusahaan, dan piawai yang lebih tinggi juga telah muncul untuk penggunaan mesin angkat. Untuk memenuhi keperluan berbeza pasar, Pembuat juga terus memperbaiki prestasi produk mereka.

Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?

ZeistSemak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Regarding the construction elevator with counterweight,ZeistPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


BrusselsMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer memberi anda ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer oleh syarikat kami, perkhidmatan ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer. ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZeistPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumKerja rumah apa yang harus dilakukan dalam pemer, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!