AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk

  • masa pelepasan:2024-04-18 10:22:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:213
  • Penerangan pantas:

    Abony,Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi

Kandungan artikel

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

AbonyPanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah bergantung pada trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi,AbonyJambatan naik Taibian, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

ChaiyaphumHarganya berbeza secara alami. Jembatan muatan hidraulik bergerak terutama digunakan untuk platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia boleh digunakan bersama dengan forklift dan adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan kargo. Produk boleh mencapai tinggi rendah meter dan tinggi tinggi meter, yang boleh disesuaikan mengikut tinggi trak. Ia adalah salah satu peralatan hidraulik yang tidak diperlukan untuk memuatkan dan memuatkan barang. The main function of a mobile hydraulic boarding bridge is to build a bridge between the ground level and the carriage. With it, forklifts can directly carry goods from the ground into the interior of the car carriage for batch loading and unloading operations. Apabila digunakan, mengurangkan tekanan berat kargo pada peralatan hidraulik, memastikan hidup perkhidmatan jambatan naik hidraulik, dan mencapai penggunaan jangka panjang. Dengan bantuan jambatan muatan hidraulik, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar.

Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung,AbonyJembatan boarding, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi, plat penyesuaian tinggi yang berkhidmat sebagai jembatan antara platform dan kenderaan pengangkutan, dan trak pemindahan forklift atau manual yang memindahkan barang ke dalam dan keluar kenderaan pengangkutan.


AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk



Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

The operation of the mobile boarding bridge is very simple. After the user becomes a user, they cannot simply operate it. What should be paid more attention to is how to effectively utilize the mobile boarding bridge? Ini melibatkan menguasai bahagian cadangan dan kerja penyelamatan berbagai bahagian jambatan naik bimbit. Jambatan pemuatan dan membuang adalah jenis peralatan bantuan barang yang digunakan dalam kerjasama dengan forklift. Jambatan pemuatan dan membuang hidraulik bergerak digunakan secara luas dalam platform pemuatan dan membuang dan memuatkan dan membuang tempat-tempat lima peralatan pemuatan dan membuang. Ia adalah pemuatan berat berbilang-fungsi dan membuang peralatan mekanik, dengan pembuatan licin dan operasi sederhana. Ia adalah peralatan transportasi kargo yang ambisius. Jembatan pengangkutan bergerak kebanyakan terdiri dari tiga bahagian: asas, plat pengangkutan, dan sistem saluran pembuatan kereta kuasa. Pangkalan peralatan ditetapkan pada platform pembuatan dan pembuatan, dan plat pengangkutan dibahagi ke papan utama dan pedal. Jembatan pengangkutan bergerak disediakan dengan lengkap keselamatan dan kekacauan keselamatan di kedua-dua sisi. Ia boleh ditangkap dengan diam-diam menarik cincin tarik pada panel. Ia menggunakan sistem elektrik yang lebih mudah dan selamat untuk memulakan motor elektrik avocado, yang dikawal dalam siri oleh pemutus sirkuit, pemutus had,Abony10 ton jambatan naik bimbit, dan sebagainya.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Perbaikan kualitiPemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan.


AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk



Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, penting untuk memastikan bahawa minyak hidraulik benar-benar dilepaskan ke dalam bekas dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

Kepastian KualitiThe fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Tablet dipasang dengan papan anti-skid berkualiti tinggi untuk mengelakkan kerosakan secara tidak sengaja pada saluran jari kaki. Ia beroperasi dengan butang tunggal, mudah dan selesa untuk beroperasi, dan boleh dipasang dengan pads hentikan roda untuk mengelakkan kenderaan meninggalkan saluran terlalu awal. Pilih cat kerosakan tinggi untuk menentang kerosakan yang lebih baik. Dengan pembangunan terus menerus kemahiran jambatan boarding tetap, jambatan boarding tetap telah secara perlahan-lahan menembus ke dalam kehidupan harian orang. Jembatan naik tetap adalah salah satu peranti muatan dan muatan yang digunakan oleh banyak syarikat modern, dermaga, stesen bekalan, dan logistik. Ton barang hanya perlu dipindahkan ke atau dibuang dari kereta dengan bantuan garklift.

Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir kecerunan, dan keadaan lain. Secara umum ada masalah dengan kasting, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, keadaan ini tidak berlaku dalam silinder minyak kasting. Dua sebab di atas adalah disebabkan kebocoran minyak yang berlebihan, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, trak, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.

AbonyHydraulik

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik


BrusselsMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk memberi anda AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk oleh syarikat kami, perkhidmatan AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk. AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AbonyJembatan boarding tetap sederhanaFaktor apa yang mempengaruhi prestasi produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!