JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa

  • masa pelepasan:2024-03-29 19:50:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:560
  • Penerangan pantas:

    Jena,[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kak

Kandungan artikel

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Ia dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

JenaThe main function of the boarding bridge is to connect trucks and transport vehicles. It serves as a bridge, and the height of the boarding bridge needs to be adjusted according to the height of the carriage during operation. Then, the transport equipment can drive into the carriage, helping the staff to carry out operations more efficiently. Jembatan penerbangan hidraulik terutamanya mengadopsi pemacu tekanan integral, yang boleh beroperasi dengan lebih stabil dan selesa.

Sebelum menghasilkan jambatan papan, halaman rumah memerlukan lukisan teknikal yang berkaitan. Ini adalah jabatan. Tanpa lukisan teknikal, tiada produk boleh dihasilkan, jadi lukisan adalah jabatan.

TerkildaBlok brek peralatan.

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, penyelesaian di lokasi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan, untuk mengelakkan risau and a sendiri.


JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa



Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Bunyi yang dijana oleh kegagalan sistem hidraulik jambatan pengangkutan mengandungi aspek berikut: valv hidraulik dan saluran paip, silinder minyak, pompa hidraulik, dan sistem mekanik. Motor elektrik, alternator, atau valv arah elektromagnetik juga boleh menyebabkan bunyi tinggi pada paksi. Pembuat paksi profesional menjamin kualiti, syarikat adalah profesional, bekalan tepat masa, dan berkesan-efektif, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

OK atau tidak?Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Jembatan naik ton adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh diubah. Apabila melaksanakan, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Jembatan naik bimbit kadang-kadang tidak boleh digunakan secara biasa, dan terdapat banyak alasan untuk situasi ini. Jika kita boleh menjalankan pemeriksaan yang sesuai, kita benar-benar boleh melihat pemeriksaan khusus yang tidak boleh dimulakan. Reason, and then do related things so that we can bring more protection,JenaJembatan naik automatik,JenaJembatan boarding, so everyone needs to consider these things.

Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

JenaApabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

After the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Reason: The return valve is not closed.


BrusselsMaklumat produk lain
  • ShanxiJenis tetap hidraulik paksi yang diletakBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

    ShanxiJenis tetap hidraulik paksi yang diletakBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

  • ShanxiPlatform mengangkat trek panduan tetapRingkasan analisis masalah

    ShanxiPlatform mengangkat trek panduan tetapRingkasan analisis masalah

  • ShanxiLif rumah tingkat duaPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen

    ShanxiLif rumah tingkat duaPermintaan yang lemah mungkin masih berada dalam tekanan dalam jangka pen

  • bandar ordosBerapa banyak pengubah kotakTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tin

    bandar ordosBerapa banyak pengubah kotakTransformasi digital meningkatkan pembangunan berkualiti tin

  • FushunPlatform angkat hidraulik 10 meterAnalisis kegagalan

    FushunPlatform angkat hidraulik 10 meterAnalisis kegagalan

  • FushunJembatan naik hidraulik bergerakApa kelebihan industri

    FushunJembatan naik hidraulik bergerakApa kelebihan industri

  • SichuanMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa prestasi fizikal

    SichuanMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa prestasi fizikal

  • SichuanPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingApa yang harus diberi perhatian

    SichuanPlatform mengangkat yang bergerak sendiri jenis garpu guntingApa yang harus diberi perhatian

  • segera:Peringatan: Maklumat JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa memberi anda JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa. JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JenaJembatan penerbangan hidraulikAnalisis kaedah pemotongan paip biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!