EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul

  • masa pelepasan:2024-03-28 12:13:23
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:123
  • Penerangan pantas:

    Evler,Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digun

Kandungan artikel

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

EvlerPlatform boleh bergerak semasa kenderaan menuju.

The ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading, and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.

BotshabeloPerlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

Muat: - ton.


EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul



Alasan: Penapis diblokir.

Pompa hidraulik menghasilkan bunyi. When the boarding bridge rises, the hydraulic pump tells the operation that if there is a problem with the gears or bearings of the hydraulic pump, which causes periodic changes in the hydraulic system pressure, it will also cause resonance in the hydraulic system and generate noise.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Item inspeksiAlasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Jembatan penerbangan hidraulik menentukan kaedah muatan dan muatan berdasarkan jenis, berat badan, dan bentuk bahan-bahan berbeza, mengembangkan program jembatan penerbangan hidraulik yang masuk akal, dan membuat rancangan sebelum jembatan penerbangan hidraulik. Setiap langkah patut dianggap untuk menghindari ralat besar. Tentukan kaedah jembatan naik hidraulik yang sesuai berdasarkan ciri-ciri barang. Pre-pemprosesan barang untuk mencapai kaedah pemindahan modular, seperti muatan dan lepaskan terpasang palet,EvlerPembuat jambatan naik automobile, bekas, dll. Pengendalian bekas tidak hanya mempunyai unit muatan dan lepaskan besar efisiensi operasi tinggi, dan menyimpan masa pemuatan dan lepaskan operasi, membuat ia mudah untuk mencapai standardisasi. Ia tidak perlu menyentuh berbagai bahan dengan tangan untuk mencapai kesan bahan melindungi.

Konfigurasi jambatan naik bimbit: Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba-tiba atau penghilangan kuasa.


EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul



Semasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Piawai inspeksiApabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

With the development of social science and technology today, the layout and design of boarding axle cylinders will become more reasonable, as technology continues to develop and improve. Paksi penerbangan hidraulik

EvlerLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun,EvlerJenis bergerak hidraulik paksi naik, jika lebar terlalu kecil,EvlerTekanan hidraulik bergerak paksi naik, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan, dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, tetapi semua orang masih peduli tentang lebar dalaman, iaitu lebar saluran.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.


BrusselsMaklumat produk lain
  • TallaghtPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perl

    TallaghtPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perl

  • TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaSebilangan besar digunakan di bili

    TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaSebilangan besar digunakan di bili

  • QabalaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

    QabalaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

  • hamburgPanduan platform angkat hidraulik kereta apiPenggantian perlu dilakukan oleh profesional

    hamburgPanduan platform angkat hidraulik kereta apiPenggantian perlu dilakukan oleh profesional

  • hamburgJembatan penerbangan tetap hidraulikTurun naik harga industri

    hamburgJembatan penerbangan tetap hidraulikTurun naik harga industri

  • HoofddorpJembatan naik mudahApakah kesan pembangunan

    HoofddorpJembatan naik mudahApakah kesan pembangunan

  • HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

    HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

  • segera:Peringatan: Maklumat EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul memberi anda EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul. EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EvlerVehicle boarding bridgePengenalan kaedah pembelian yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!