InisJembatan pengangkutansemua

  • masa pelepasan:2024-04-19 10:27:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:139
  • Penerangan pantas:

    Inis,Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatika

Kandungan artikel

Apa yang patut saya perhatikan bila memilih jambatan naik? Pemilihan dan pembelian jambatan naik melibatkan memperhatikan tiga isu, termasuk julat penggunaan, muatan nilai, dan faktor lain; Their understanding of the manufacturer of the boarding bridge, whether their enterprise qualifications, special equipment licenses are complete, how many after-sales service outlets are there in the country, dan sama ada harga adalah masuk akal. Jika kedua-dua situasi ini adalah masuk akal and whether they are timely; Titik penting ialah sama ada kualiti adalah baik atau tidak, anda boleh memilih produk pembuat.

Langkah pencegahan: Peribadi semak penyegelan antaramuka paip masuk minyak dan titik penyegelan lain untuk menghalang udara masuk; Pada masa yang sama, mengeluarkan udara dalam sistem selepas setiap perubahan minyak.

InisBefore loading, unloading, and transporting goods, the height of the adjustment plate on the boarding bridge should be adjusted to ensure a smooth overlap with the rear of the truck. Then, the iron chain on the boarding bridge should be securely tied to the truck.

Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.

AreguaTighten the manual valve to close it.

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

Muat: - ton.


InisJembatan pengangkutansemua



Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.

Apabila menggunakan jambatan boarding hidraulik, pastikan platform stabil dan tegas, dan rantai penyesuaian mesti ditetapkan dengan tegas dengan kereta kecil. Tiada siapa dibenarkan mendaki apabila jambatan penerbangan hidraulik turun, dan tiada siapa dibenarkan untuk melebihi muatan apabila jambatan penerbangan hidraulik dalam operasi.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja,InisJambatan naik selesai, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

kaedah rata-rataBerikut adalah ciri-ciri produk.

Persekitaran kerja spesifik jambatan naik.

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan bentangan silinder hidraulik lif yang dipandu oleh seluruh silinder hidraulik. Kinematik, analisis dinamik dan rancangan optimizasi mekanik mekanisme mengangkat tali ganda yang dipandu oleh silinder hidraulik menyediakan asas teori dan rancangan optimizasi yang boleh dilakukan untuk mengurangkan lebih lanjut dorongan mekanisme pemotong yang dipandu oleh silinder hidraulik dan meningkatkan kelajuan. Kestabilan jambatan naik.


InisJembatan pengangkutansemua



Blok brek peralatan.

Selamat datang panggilanSemak jika valv manual terbuka. Apabila digunakan, ia mesti dibuka,InisMoving the boarding bridge, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.

Apabila menghasilkan jambatan boarding hidraulik, rancangan semulajadi adalah penting. Apabila intensiti rancangan pembuat tidak tinggi, ia akan membuat produk tidak selesa untuk digunakan. Selain itu, jenis produk ini juga mempunyai ciri yang signifikan, iaitu apabila produk mencapai kapasitas pembawa beban yang lebih besar,InisJembatan naik hidraulik tetap, ia perlu mengurangi berat produk. Perusahaan penghasilan produk khusus yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, serta perkhidmatan.

Persekutuan bukan profesional tidak dibenarkan untuk nyahkumpul dan pasang produk ini dengan kehendak untuk mencegah kejutan elektrik atau sambungan yang salah.

InisSuhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan perlahan memakai minyak hidraulik berada dalam keadaan yang baik, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.

Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Pada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.


BrusselsMaklumat produk lain
  • Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

    Lido di RomaPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriSerlahkan kandungan pertumbuhan yang s

  • Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

    Lido di RomaLif rumah tangga kecil 3 tingkatMengapa ia begitu popular

  • PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

    PamulangPemasangan pengubah distribusiKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan produk

  • Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

    Appeldorenlifter garpuIsyarat pelepasan

  • AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

    AppeldorenProdusi jambatan naikKaedah pengisaran yang diperbaiki

  • FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

    FerraraTekanan hidraulik paksi boarding tetapHarga lebih berpatutan

  • FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

    FerraraPlatform mengangkat garpu gunting direka sendiriApakah industri yang berkenaan

  • FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

    FerraraLif rumah tangga kecil VillaAlat ujian profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat InisJembatan pengangkutansemua memberi anda InisJembatan pengangkutansemua oleh syarikat kami, perkhidmatan InisJembatan pengangkutansemua dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk InisJembatan pengangkutansemua, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian InisJembatan pengangkutansemua. InisJembatan pengangkutansemua di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di InisJembatan pengangkutansemua, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!