AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk

  • masa pelepasan:2024-03-29 18:44:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:266
  • Penerangan pantas:

    Aguilares,Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses ge

Kandungan artikel

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

AguilaresPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

CheltenhamStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.


AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, penghantar cerdas,AguilaresParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt,AguilaresTransformer 35KVA, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Click to viewSebelum dan selepas mengambil sampel,AguilaresTransformer tenggelam minyak S13, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Pengurangan?Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Pengubah kuasa

AguilaresUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, ia tidak perlu diam.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

BrusselsMaklumat produk lain
  • port lautTekanan hidraulik paksi boarding tetapAkal harga berkaitan dengan faktor apa

    port lautTekanan hidraulik paksi boarding tetapAkal harga berkaitan dengan faktor apa

  • port lautPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakTurun naik harga industri

    port lautPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerakTurun naik harga industri

  • port lautLift bender tahapKesan sesak

    port lautLift bender tahapKesan sesak

  • Bandar HandanBerapa banyak pengubah kotak 315Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

    Bandar HandanBerapa banyak pengubah kotak 315Terdapat banyak sebab untuk kekuatan berterusan

  • AntonyPlatform angkat hidraulik 8-meterTiga perkara asas kerja rumah

    AntonyPlatform angkat hidraulik 8-meterTiga perkara asas kerja rumah

  • AntonyJembatan naik keretaApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

    AntonyJembatan naik keretaApa faedahnya jika anda menyelesaikan kerja dalam satu masa?

  • Fijicameroon_ departments. kgmTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerhatikan pembentukan kesedaran je

    Fijicameroon_ departments. kgmTekanan hidraulik paksi naik bimbitPerhatikan pembentukan kesedaran je

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPermintaan keun

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriPermintaan keun

  • segera:Peringatan: Maklumat AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk memberi anda AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk. AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AguilaresPengubah jenis minyak 35kVPengetahuan berkaitan pengelasan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!