KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat

  • masa pelepasan:2024-04-17 12:50:35
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:366
  • Penerangan pantas:

    Kinna,Mod wayar pengubah jenis kering:Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembeli

Kandungan artikel

Mod wayar pengubah jenis kering:

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

KinnaPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

NeyagawaTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Selepas ujian sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Jabatan produksiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,KinnaHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

query(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim,KinnaBerapa banyak pengubah kotak 630, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

KinnaCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin,KinnaPengubah kotak kuasa angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

BrusselsMaklumat produk lain
  • LelystadJembatan naik hidraulik bergerakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

    LelystadJembatan naik hidraulik bergerakDigunakan secara meluas dalam beberapa tahun kebelakangan

  • LelystadPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan ya

    LelystadPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan ya

  • LelystadLif rumah untuk villa tiga lantaiBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    LelystadLif rumah untuk villa tiga lantaiBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • KalyanItem inspeksi pengubah jenis keringArahan untuk pembangunan industri

    KalyanItem inspeksi pengubah jenis keringArahan untuk pembangunan industri

  • TarnobrzegPembuat liftMulakan model pemasaran baru

    TarnobrzegPembuat liftMulakan model pemasaran baru

  • TarnobrzegJembatan pengangkutan yang tetapKelebihan pembangunan industri

    TarnobrzegJembatan pengangkutan yang tetapKelebihan pembangunan industri

  • AltamuraJembatan naik hidraulik bergerakApakah perbezaan dalam proses pembinaan

    AltamuraJembatan naik hidraulik bergerakApakah perbezaan dalam proses pembinaan

  • AltamuraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikProses pengacuan adalah berbeza

    AltamuraPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikProses pengacuan adalah berbeza

  • segera:Peringatan: Maklumat KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat memberi anda KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat oleh syarikat kami, perkhidmatan KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat. KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KinnaHarga pengubah terbenam minyakCara menguji penebat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!