AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif

masa pelepasan:2022-10-23 15:33:17 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:84

Petua teras:Atakpame,Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Jatuh perkara asing dan menghancurkanAtakpameSistem automatik penggem

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

AtakpameSistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Bahir DarSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik,AtakpameBerapa darjah pengubah jenis kering bergerak, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.


AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Development CurriculumApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak),AtakpamePemulihan pengubah distribusi, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,AtakpameModel pengubah distribusi, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Rekomendasi maklumatApabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

AtakpamePermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

Hak cipta dan notis:
1. AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian AtakpameMaintenance of box transformerJaminan kualiti yang komprehensif mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Brusselsmengesyorkanberita
BrusselsBerita terkini