CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan

  • masa pelepasan:2022-11-30 08:48:47
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:216
  • Penerangan pantas:

    Csongrad,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti menda

Kandungan artikel

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

CsongradPerubah telinga pemeriksaan

Segel kebocoran minyak

TartousApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Pembuat pengubah jenis kering

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Proses aplikasiPembuat pengubah kuasa

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Pembuat pengubah kuasa


CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

sasaranPengubah terbenam minyak

Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi,CsongradPengubah utama dan pengubah distribusi,CsongradOperasi dan penyelamatan pengubah jenis kering, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

CsongradBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa,CsongradPenukar jenis kering, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

BrusselsMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan memberi anda CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan oleh syarikat kami, perkhidmatan CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan. CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CsongradLaporan pengubah jenis keringHarga lebih berpatutan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!