DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai

  • masa pelepasan:2022-10-23 15:59:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1353
  • Penerangan pantas:

    Delta,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adal

Kandungan artikel

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

DeltaUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Sao PaoloSebelum tiada kesan muatan ditutup tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai



Lepaskan skru inti

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Harga yang boleh diterimaStruktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Pada pengurusan muatan:

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,DeltaPengubah tiga fasa 380V hingga 660V, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Biaya adalah masuk akalSebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

DeltaKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh

BrusselsMaklumat produk lain
  • TulsaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kriteria pemilihan

    TulsaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kriteria pemilihan

  • TulsaHarga lif rumah tangga 5 tingkatDi industri mana aplikasi akan lebih licin

    TulsaHarga lif rumah tangga 5 tingkatDi industri mana aplikasi akan lebih licin

  • FortalezaPenukar reaksiHarga keseluruhan dijangkakan

    FortalezaPenukar reaksiHarga keseluruhan dijangkakan

  • MaastrichtPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKaedah pengurusan bengkel pengeluaran di lokasi

    MaastrichtPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKaedah pengurusan bengkel pengeluaran di lokasi

  • MaastrichtBridge boarding of aluminum alloyPersembahan

    MaastrichtBridge boarding of aluminum alloyPersembahan

  • TallaghtJembatan boarding mudahTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti

    TallaghtJembatan boarding mudahTitik mana yang harus diberi perhatian terhadap kualiti

  • TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarFaktor yang mempengaruhi produktiviti

    TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarFaktor yang mempengaruhi produktiviti

  • TallaghtHarga pemutar hidraulikCara memasangnya dengan betul

    TallaghtHarga pemutar hidraulikCara memasangnya dengan betul

  • segera:Peringatan: Maklumat DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai memberi anda DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai oleh syarikat kami, perkhidmatan DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai. DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DeltaSaiz pengubah jenis keringPembezaan pelbagai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!